"همديگر را دوست داشته باشيم؛
شاید فردایی نباشد"..
آدمای زنده به گل و محبت نیاز دارن ومرده ها به فاتحه!
ولی ما گاهی برعکس عمل میکنیم!
به مرده ها سر میزنیم و گل میبریم براشون, ولی راحت فاتحه زندگی بعضیارو میخونیم
گاهی فرصت باهم بودن کمتر از عمر شکوفه هاست!
ما را در سایت داستان حضرت موسی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138